Mi fán terem a coaching?
A coaching jövőfókuszú, megoldásorientált segítő beszélgetés. Fontos hangsúlyozni, hogy nem terápia és nem tanácsadás. A beszélgetés központjában az ügyfél áll, aki a coachcsal partneri viszonyban van, melyben mindkét félnek megvan a felelőssége.
Az ügyfél számára akkor lehet hasznos a coaching-folyamat, ha valóban nyitott a változásra, őszintén vesz részt a beszélgetéseken, valamint hosszútávú céljai elérése érdekében szívesen szán időt és energiát önmagára.
A coach biztonságos teret teremt, értő figyelemmel, őszinte érdeklődéssel és ítélkezésmentesen van jelen az üléseken. Változatos eszközökkel támogatja a hozzá fordulókat céljaik megfogalmazásában, aktuális élethelyzetük több irányból való szemlélésében. Visszajelzéseivel és kérdéseivel segíti az ügyfélben zajló folyamatok tudatosítását; a lehetséges (vagy akár az eleinte lehetetlennek tűnő) megoldási lehetőségek számbavételét és támogatja a választást, majd az elindulást.
Gyakori coaching-témák:
munka-magánélet-egyensúly;
stresszkezelés;
időmenedzsment;
konfliktuskezelés;
kommunikációs problémák.
A coaching-ülések díjszabása:
20 perces, úgynevezett "nulladik" ülés: díjmentes
60 perces ülés: 15.000,- Ft
3 alkalmas csomag (3*60 perc) - 36.000,- Ft